جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

نی نی من دخمله یا پسمل؟؟؟؟؟؟دومین سونوگرافی....

1392/10/18 17:16
141 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه ی من سلااااااااامhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

منو بابایی حدس میرنیم ک تو ی دخمل خوجل موجلی ولی دور بریا همه میگن تو پسری فداتشم برا ما فرقی نداره مهم سالم بودنته ولی خیلی دوس دارم ک بدونم  ....1392/7/13رفتم برا سونو گرافی سلامت جنینن انقد دعا دعا کردم ک معلوم باشه من دختر دارم یا پسر تا دکتر گف دخملی خاله اکرم ک داشت دیگه کله ش میخورد ب سقف اخه خونواده ی مامان همه دوس دارن دخمل باشی خودمم همینطور وقتی ب بابا هم گفتیم البته اون مطمین بود ک دختری ولی داشت پشت تلفن بال در میوورد و بعدشم شیرینی خرید و اومد خونه مامانی وای نمیدونی چقد همه خوشحال بودنفردای روزی هم ک فهمیدم دخملی رفتم برات لباس خریدم و دل همه رو بردم با لباسات راستی بابا شعبون وقتی گفتم دختری گریه کرد از خوشحالی....

اینم عکس دومین سونوگزرافی:

عکس دخملمنی نی من دخمله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)