جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

بدون عنوان

1394/12/10 2:51
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی ی دونه اول ک بخاطر تاخیر طولانی معذرت عشقم واقعا وقتمو پر کردی و نت نداشتم بیام برات بنویسم عشقم ولی قول میدم برا نوشتن مطالب بعدیت زود ب زود تر بیام عزیزکرده بوووس.اما خبرای جدید الان ک دارم مینویسم برات حدوود15 روز ب تولد دوسالگیته و مامان در تکاپو ترگ ددادن تو از ممه ام از اول بهمن وعده وعده کم کردم الان دیه سه شبه ک کامل بهت شیر نمیدم روزا رو ک حالیت دورت بگردم بهونه گیریدمیکنی وای نمیای شیر بخای بت گفتم اقاهه ممه رو سیا کرده میگی من دیه اقاهه دووووست ندارم ممه مامانمو سیاه کردی ولی شبا تو خواب سه شبه خیلی بی تابی کردی امیدوارم امشب راحتت تر بخوابی .خبر جدید دیگه شیرین زبونیاته ک از حدود 18 ماهگی حرف میزنی و الان کامل کامل همه چی رو میگی جمله های خیلی بلند کلمه های سخت ادای همه رو درمیاری میگیم مامان فضه چی میگه میگی اخ اخ پام .تسمت چیه ماممه ی نصیرییییی.ب من میگی مامان زری بابا هم بابا اتی.خاله اکرم چی میگه شوکت بشین خاله اعظم گازت بگیرم دایی محمد دختر ماییییدایی محسن گلابی هرجام گلابی ببینی میگی این محسنه دایی امیر سلام پپل ی کاری میخای انجام بدی نتونی مث مامان شوکت میگی چشم نمیبینه عاشق و مرید باباجونی اگ جایی بریم اون باشه همش با اونی شبام دوساعت باهم بازی میکنیو  تو ماشین بابا یکم زیاد بالاپایین شه میگی تو راننده نیسی پاشو خودم بیشینم .عژل جون چی میگه بیشوز اشگال عبضی خاله بتول چشم سیاه انقدم بدت میاد داد میزنی میگی خوجلم بت میگیم کجات خوشگله میگی چشمم.شعر م میخونی اره خوشگلی والا عزیر دلی والا سعید شایسته دوست دارم عاشگ بشم باتوووو لیلا فروهر نی نی چلا جیش تردی شلوارتو چلا خیس کردی .خیار گوجه بادمجون میفروشی انقد ب این کار عااقه داری بابا برات بلندگو خریده  بسره میگی خیاره دوجه بادجون بدو بدو با عروسکات بازی میکنی ادا منو درمیاری غدا میدی میگی دستت نمیدم دعبا توتونم میریری ب فرش خیلی خیلی شیرین خوش ادایی بلا ب تمام معنا خیلی خیلی ماهی و با نمک همه عاشقتن برا همه دلبری میکنی .عشق مامان الانم خوابی و طبق عادت الان پامیشی شیر میخای باید بات کلنجار برم تا ترک کنی عاشقتم ک انقد خوبی ایشالا تو این ترک زود موفق میشی و موفقیاتای بزرگتر تو ببینم خوشگل مامان .ایشالا دوهفته ویگه مطلب تولدتو مینویسم خیلی دوست دارم بوووس تا بعد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)