جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

عشق مامان و بابا دوساله شددددد

1395/1/23 8:40
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز خوشگل من دوسال شدنت مبارک دوسال ک با اومدنت فضای خونمونو دوس داشتنی کردی با کارات حرفات پیشرفتات بزرگ شدنات شادی های مام بزرگتر میشم الهی فدات شم ک انقد خوب و ماهی و دوس داشتنی همهههههه عاشقتن از بس دلبری و بلا بزار اول از تولدت بگم تولدت میشد دوشنبه 24 اسفند ولی ما پنجشتبع بخاطر اذیت نشدن مهمونا گرفتیم تم تولدت بادکنکی سفید صورتی بود کیک تولد عدد 2 بود تمام دسر و خوراکیام سفید و صورتی بود عزیزم خیلی خیلی خوش اخلاق بودی فقط تنها کاری ک کردی مث موش پشت کیک تولد و خودده بودی اونده بودی جلو تا عکس گرفتیم ک فیلمتو گرفتم تو ارشیو تولدت هس ی عالمه رقصیدی با مهمونا عاشششقتم ک همه جوره پایه ای .

دومین چیزی ک باید بگم اینه ک از 14 فروردین شرو کردم از پوشک بگیرمت پووووووووست منو کندی یبار میگی سه بار نمیگی .لزور میبرمت تو دسشویی بزود میکشمت بیرون فقطط و فقط دلت ب بازیه وقتی  جیشت میرزیزه باهات قهر میونم میای منت کشی و هی میگی گوووول ینی قول دیگه میگم  دوس باش ولی بارم همون اش و همون کاسه رو چند دقیقه بعد داریم فعلا نه روز شده و نگفتی ولی هم چنان ادامه دارم میوم ایشالا موفق شم بعدشم انقد پررویی اگ مای بی بیت کنم سریع میری ب بابا و باباجون میگی ببین دوبارع مای بی بی کرد6 ک اونا منو دعوا کنن جوجه ی دلبر پرسیاست منییییییی تو 

ویشبم تولد دایی محسن بود خونه خانم گایینی اساسی خوش گذروندی الان غش خوابی انقد ک دیشب رفصیدی تو تمام این دوسالت نرقصیده بودی حیلی پایه با بقیه مهمونا خوش گذروندی عاششششششق همین کاراتن همهههه بوووس تا مطلب بعد

پسندها (1)

نظرات (0)