جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

عکسای بهار مامان تو دلم ک ماه ب ماه چقد داره بزرگ میشه....

1392/10/18 17:30
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر یکی ی دونه ی مامان و بابا ...zwanger19.gif

امروز رفتم اتلیه و پنجمین عکس و گرفتم فداتشم بهار انقد برزگ شدی مامانی امروز چیدمشون کنار هم خیلی جالب شده دورت بگردم ک بزرگ شده دخترم ...کی میشه ب دنیا بیای دیگه منو بابا ظاقت نداریم فداتشممممممممممممم بابایی هر شب کلی باهات حرف میزنه و بوست میکنه تازه کرم شکمم خودش میزنه میگه من میخام بچه رو چرب کنم خیلی دوست داره هااااااااااااااااا منم حسودیم میشه وقتی منو بوس میکنه بعد میاد شکممو بوس میکنه و بات حرف میزنه من اینجوری میشمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

اینم عکس بزرگ شدن تدریجی البته با یکم سانسور :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)