جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

سومین سونو گرافی و بزرگ شدن بهار مامان....

1392/10/18 17:15
125 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از سونوی دوم وقتی رفتم دکتر گف ک تیرویید دارم و احتمالا قند هم داشته باشمhttp://mahsae-ali.blogfa.comگفت باید برم ی ازمایش دیگه بدم و ی سونوگرافی هم نوشت برام  انقد سونوگکرافی دوس دارررررررررررم ک خدا میدونه اخه دخملمو میبینم دقیقا روزی ک میخاستم برم سونو گرافی سومو صبحس تکون خوردی اخه قبلش فقط یبار حس کردم تکونتو دیگه هم اصلا برو خودت نیاوردی ک تو دل منی تنبل من انقد ذوق کردم تو تاکسی بودم انقد بم حال داد قربون تکون خوردنت برم ک انقد خوشگل بازی میکنی عزیزکمبعد ازمایش مشخص شد تیرویید ک دارم خیلیم از این بابت غصه م شد مامانی تخه خاله بتول گف شاید برا تو هم مشکل ساز بشه الهی هر چی درد وبلا داری بخوره تو سر خودم خوشگلم دارو هامو سروقت میخورم ک تو هیچیت نشه الهی ولی بزار از سونوگرافی بگم برات اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بهار اگه بدونی چقد تکون خوردی دکتر زوری گیرت مینداخت شیطون مامان خاله اکرم دلش برات رفت با این وروجک بازیاتتو سونو گرافی سوم(1392/08/16)بچم 352 گرم  وزنش و قدشم 4 سانت شده بود الهی مامان فدا هیکلت بشم همه چی بچه مم عینهو مامانش نرمال بود...

اینم عکس سومین سونوگرافی:

سومین سونو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)