جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

اوممممم ماچچچ دخملی عزیر دودونه ی مامان زری و بابا مهدی تولد یسالگیت مباااااارککککک

1393/12/25 2:30
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس نفسای من الهی ک دورت بگردم ی ساله شدنت مبارک قربونت برم ک شادی دو تو خونمون چند برابر کردی تو این یسال با اومدنت هر کار جدیدی ک یاد میگیری ی روز جدید و ب یاد موندنی برای ماس هر خنده ت همه بدی ها رو یادمون میبره بودنت واقعا برا من و بابا نعمت ایشالا ک مامانی ی عمری با خوشی و  موفقیت پیشمون زندگی کنی دنیای منی تو ی نفر جوجه رنگی منننن 

شامشب ب مناسب ت تولدت همه خونمون مهمون بودن خانواده مامان و بابا و محمد وو زینب جون و فاطمه جونی ام بودن خیلی خیلی خوش گذشت توام خیلی شارژو خوش اخلاق بودی تم کفشدوزک برلت درس کرده بودم و ی عالمه خوراکی کفشدوزکی خیلی عالی شد ی تولد خوب تقدیم ب ی دختر خوب جیگر طلایی مانان الهی ک فداتشم روز ب روز شبرین تر میشی نفسای من از پریشب راه رفتن و کامل یادگرفتی و یسره میای راه بری تازه بسختی ک راه میری همشم دوس داری ی چیزی رو برداری همرات ببری انقد شیرین راه رفتنت ک نگو همش قر ک تو ومرت بود الان دیگه راه میری خیلی باحاتر مبرقصی ی عالم امشب برا مهمونا هنر نمایی کردی فیلمت و گزاشتم تو ارشیوت نفسای من  دوتا دیگه ام دندون دراوردی دیروز ینی للان 10تا دندون داری 6تا بالا4تا پایین قربون برم ک انقد زود روزا دهده میگذره و تو روز ب روز بزرگتر و شیرین تر میشی کار جدید ک جدیدا خرابکهری بلد شدی در کابینت باز میکنی ظرف میشکنی دس ب همه چیز میزهری غدذا رو خودت میخای بخوری فرشارو داغون چرک میونیا ولی با این حال انقد نمک دهری ک دل همه رو بردی عااااشقتم مامانی ی دونه باشی دخترم بووووووووس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)