جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

عروسک خوشکل من بهد یماه و نیم مریضی بکم بهبود یافته و عروسی دایی شم پشت سر گذاشته

1393/12/9 11:31
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام خوشگل ملوسک من خوبی مامانی دورت بگرده عاششششقتم عااااااااشق بالاخره دو هفته پیش ددکتر حیدری مشکل اصلی شمارو متو جه شد و دارو داد و یکم بهتر شدهی دورت بگردم  هر دو گوشت از داخل 50 درصد چرک کرده بود و خیلی خطر ناک بود البته من دکتر زیاد میبردمت منتها متوجه نمیشدن ک خدارو شکر دکتر حیدری تشخیص داد و گرنه اتفاقایی بدی می افتاد برای سرفه های شدیدتم اسپری داد و الان اونم حل شد ه و دیگه برات نمیزنم قربونت برم ک اولاش میترسیدی ولی بعدش خودت میشستی ب عروسکاتم اسپری میزددی شیرین من ابریزش بینی ت ک شدید اذیتت میکردم قط شد شکر خدا البته اگه دوباره تو عروسی دایی سرما نخورده باشی اخه خیلی سرد بود مام ک اصلا راه نداشسشت یجا بشینیم  ولی حسابی پ.وشونده بودمت ایشالا ک ی خیر گذشته چند وقت دیگه ام ک تولدت از فردا میخام شسرو کنم ب کارای تولد واسه گل دخترم بترکووووووونیم وااای مامانت فدات شه ک یکساله شدی نفسی من

اما شیرین کاری های جدید داری سعی میکنی راه بری چند باری خودت بدون کمک پاشدی وایسادی و چند قدم راه میری و میافتی بیافتی دیگه پانمیشی =))غدا تو میخای خودت بخوری و حسابی سر سفره اذیت میکنی م چرک بازی عااااااشق اهنگ و قرتی بازی تو عروسی دایی یسره سق میزدی و قر میدادی تو بغلمون وای لباساتم ک نمک همه دلشون برات رفلته بود البته تو رو ب هیچ کی نمیدی و نمیری بغلشون  قربون قد و بالات بشه مامانیت الانم کنارم خوابیدی و داری مچ و موچ پستونک میخوری دوسسسسسسسسسسسست دارم دختر بلای من بووووووس تا بعد و عکس ای تولد

پسندها (1)

نظرات (0)