جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

عروسک مامان یازده ماه شد

1393/11/24 1:28
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام ی دونه ی من مامان فدات دوردونه الهی صد ساله بشی برام نفس من مامان فدات شه ک انقدر بزرگ شدی و کارات شیرین شده دیگه داری ب ی سالگیت نزدیک میشی  مام در تدارک گرفتن جشن تولد برای ی دونه جوجو مونیم البته قبلش عروسی دایی محسن اونو رد کنیم تمرکز رو جشن تولد شماس عشقققققققققققم

و اما کار جدید اینکه غذا رو میخای خودت بخوری اگه چیزی رو بهت ندیم سریع لب درس میکنی و گریه شدید و ارومم نمیشی براحتی دستمال میکشی خونه رو با من جارو دستی رو ک عاشقشی گوشی و لب تابم ک از دستت در امان نیس دور سرت بگردم عزییییییییز دلم

مامانی حسابی مشغول کارای خونم توام حسابی شیطون شدی و غر میزنی الانم بزور خوابوندمت خلاصه ک داری پوستمونو میکنی نفس خانممممممممممممممممممممممممممممممممممم بوسسسس تابعد محبت

پسندها (1)

نظرات (0)