جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

سیسمونی بهارم رسییییییییییییییییییید...

1392/12/5 14:08
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین دختر مامان عسلم شیرینم  خوشگلم نمکدونم امید زندگیی مامان

خوبی شیرینم ؟؟؟میدونم جات تنگ شده دور سر ت بگردم من ولی شیطونی هات جای خودشه قربون لگد زدنات برم ک من از حال میرم بابایی ذوق میکنه میگه بزن مامانو. بزن بابا تو حق منو بگیر ازش اخه بنده خدا تو این چند ماه ک تو دل مامانی حسابی همه کارا رو دوششه تازه باید غرم بشنوه ی خالی میدهههههههههههیوقتایی قیافه ش دیدن داره وقتی شاکی میشه این شکلی فقط نگام میکنهمنم میشینم ی جا و ب خوردنم ادامه میدم و همیشه میگه دخترمو بیاری میفرستمت خونه مامانت دیگه نبینمت  ولی فعلا باتو همه چی اوکیهبزن قدش

القصه

شنبه (1392/12/03) سیسمونی دخمل خوشگلم رسید اول بگم دست مامان فضه ت درد نکنه نمیدونی چقد زحمت کشیده ک مامان همه چی برات خریده همهشونم خوشگلااااااااااااااااا...

شنبه تا ساعتنه و ده میچیدیم بازم کامل نشد اخه اتاقت یکم کوچیکه مامان وسایلت ک ماشالا همه چی هس  برا همین باید با بابایی اتاقت و بکل خالی میکریدم و اون ی کمدی ام ک از ما بود شوت کردی بیرون با این وساب=یل نمکتتتتتتتتتتتتتتقربونت برم ک نیومده انقده عزیزی برا مامان و بابا موش موشی کل حرفمون کارمون فکرمون شده بهار زود بیا مامانی  ک همه منتطرتن خاله دایی مامانی عمه ها  عمه مرضیه ک با هر لباس و وسایلت کلی ذوق میکرد فاطمه ک دیگه هیچی  بابا شعبون کلی برا اتاقت دوق کرد ک برام خیلی قشنگ بود اخه خیلی دوست داشتنیه قلبدیگه همه دوست دارن با این ک ندیدنت  دوست داشتنی مامان Heart Smileعکس وسایلت چیدمانش کامل شه برات میزارم مامانی شبم شام همه خونمون بودن صرف شد و رفتن خیلی خوب بود همه قربون صدقه لباسات یکی گیره سرات هر کی با ی چیزی مشغول شده بود منم ک تا صب هی خابیدم هر بار ک پا شدم رفتم نگاه کردم و اتاقتو قربونت رفتم بابایی ک دیگه هیچی ی سره تو اتاق داره بات خرف میزنه

ولی تا این سیسمونی چیده شد صد بار منو بابایی دعوا کردیم Rolling Pinاشتی کردیم  قربون بابایی ت برم ک انقد منو تحمل میکنه Smileyهمه دعواها تقصیر منه ولی خوب بابایی هم خیلی ریلکسه اذیتم میکنه منم ک کاری ازم بر نمیاد غر میزنم ولی بازم هی میاد از دلم در میاره و بام صحبت میکنه تا اروم شمSmiley

خلاصه دخترم همه چی اماده س تا شما تشریف فرما شی و این وسایل استفاده کنی و نمکدون مامان شی بخورمتتتتتتتتتتتت اخ کی بشه بیای تو بغلم   مامانی  ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)