جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

سزارین یا طبیعی؟؟؟؟؟؟

1392/11/29 12:47
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان

عسلم چهراشنبه ینی ٢٣ بهمن نوبت دکتر داشتم  ک تعیین کنیم چجور یباید بهارمامان ب دنیا بیاد از اونجایی ک مامان خیلی ترسو تشریف دارن خودم دوست دارم سزارین شم ولی هر کسی ی چیزی میگه مامان موندم چ کنم ، ساعت ١٢:٣٠ با بابایی  و خاله اکرم رفتیم .

خیلی طول نکشید که نوبتم شد. خانوم دکتر اول فشارم رو گرفت خوب بود ، وزنم ی دووکیلویی باز اضافه شده بود بعدش موقع شنیدن صدای قلب شما بود .

دل تو دلم نبود وقتی روی تخت دراز کشیدم .

قند عسلم خانوم دکتر زودی پیدات کرد و ضربان قلبت رو شنیدم ، خیلی تند تند میزد مامانم قلب

دوست نداشتم تموم بشه . دوست داشتم همین طور به صدای قلبت گوش بدم قلب ولی خانوم دکتر با گفتن اینکه خداروشکر همه چی عالیه دستگاه رو برداشت .

خیلی خوشحال بودم که همه چی خوبه دخترم هورا.

خانوم دکترت ازم سوال کرد واسه زایمان چه روشی انتخاب کردی گفتم : طبیعی میتونم ، گفت باید ماه بعد معاینه لگن داشته باشی تا نظر بدم . بعدش گفت چرا طبیعی برو بیمارستان خصوصی سزارین کن ، نه دردی داری نه اذیت میشی چرا میخوای درد بکشی!!!منم ک از خدا خاسته گفتم اره خودمم میگم گفت پس بعد از طهر بیا مطب برات نوبت بزنم البته پیش دکتر عبد خدا نه دکتر اشرفی ک تا الان تحت نطرش بودم اخه همه میگن واسه عمل بهتر برم پیش دکتر عبد خدا  خلاصه عزیزکرده بعد از ظهر تو مطب  دکتر گفت ١٧ اسفند میتونی نی نی رو ب دنیا بیاری نمیدونی ی هو  تو دلم خالی شد اخه قرار بود خیلی دیر تر از این حرفا ب دنیا بیای مامانی قربونت بشششششششم برا ما هر چی زودتر بدنیا بیای بهتر ب بابایی گفتم گفت اخخخخخخخخخخخ جوووووووووون خدا یا شکرتتتتتتتتتت....

بابایی میگه اگه بتونی طبیعی زایمان کنی خیلی بهتره هم واسه خودت هم واسه دخملمون ولی بازم هر جور خودت دوست داری من نمیخام کوپکترین اسیبی بشما دوتا برسه مارو میگه ها نیشخندکل هم و غم ش شدیم منو تو بنده خدا ی شب درست نخابیده مخصوصا الان ک مامان خیلی بدن درد  و دل ددر دارم تتاصب با من بیداره دورش بگردم

دختر مامان هرکس یه چیزی میگه یکی میگه طبیعی یکی هم میگه سزارین واا... موندم بین دوراهی .

بهار : خاله جونیا نظر شما چیه سوال مامانیم چیکار کنه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
19 اسفند 92 12:00
مبارک باشه.ایشالا به سلامتی فارق بشین ویه نی نی ناز وسالم به دنیا بیارین هرچند امروز از 17 اسفند گذشته واحتمالا نی نی بغلتونه
مامان زهرا و بابا مهدی
پاسخ
قربونت برم نه بابا یاز موکول شد ب شنبه اینده اخه وزنش کم بوده برام دعا کن خواهری