جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

روزاخر ماه هشتممممممممم.......

1392/11/27 16:35
123 بازدید
اشتراک گذاری

عخش مامان و بابا سلام  مامانی قربونت بره . روز به روز داری بزرگتر میشی

دیگه مامان کمتر میتونه بشینه و خاطراتت رو واسه ت ثبت کنه ، آخه تاچند شب پیش احساس میکردم دراز کشیدی ، از این طرف پهلوم تا اون طرف بودی

ولی الآن دو شبه که دختر مامان نشسته ! و مامانی نمیتونه بشینه . یا باید راه برم یا دراز بکشم و بابایی کارای خونه رو انجام بده (مامانی جونم اینقدر حال میده وقتی بابا ظرف میشوره )

خوشگل مامان  من و شما  فردا وارد ماه نهم میشیماااااااا 

باورم نمیشه ٨ماه رو تموم کردیم . یادش بخیر اوایل کسی میپرسید چند ماهته میگفتم تازه وارد ماه 2-3-4-... شدم ولیفردا میتونم بگم وارد ماه ٩ شدم

الهی مامانی قربون اون لگد هات بره بذار بنویسم دیگه ، آخه خیلی قلقلکم میدی یادم میره چی میگفتم !

خدارو شکر که دختر مامان و بابا داره بزرگ میشه چیزی نمونده که بیای و خونه مون رو روشن کنی ، من و بابایی هر روز به این فکر می کنیم که شما بیاین چقدر خونه مون شلوغ میشه ، وای دلم لک زده واسه بوی بچه

بابایی میگه دخترم به دنیا بیاد ببینیم شکل کیه  

منم میگم خوب معلومه دختر به مامانش میره

بابایی میگه نه دخترم شکل خودمه  چشاش مث خودم ، لباش هم مث خودم ، ولی موهاش به شما بره اشکالی نداره اخه موها خودش فره خیلی ام ناراحته از این بابتخنده  

منم میگم لطف میکنین چیز دیگه ای هم مونده بگین

ولی دخترم من که میدونم شبیه خودمی ، ولی بابایی راست میگه چشای نازی داره ، لباش هم خیلی خوشگله ، خوب اگه تو چشو لبت شبیه بابایی بشه پس چی میمونه که به من بره !

دختر نازم ، یکی یدونه مامان و بابا شبیه من باشی یا بابایی یا عمه هات  یا خاله هات و یا هرکی دیگه  برای ما عزیزی و خیلی دوست داریم   مهم اینه که سالم باشی دور سرت بگردم

دوست دارم مامانیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

نفسم ، خیلی دوست داریم همیشه روزای مونده به بدنیا اومدنت رو میشمریم ، ولی شما عجله نکن وقتی خوب خوب بزرگ شدی زودی بپر بغل من و بابایی که خیلی منتظرتیم . بوس بوس یه عالمه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)