جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

عروسک مامان و اتلیه و عکسای خوشمل

1393/3/10 17:03
123 بازدید
اشتراک گذاری

.: جوجوی من تا این لحظه ، 2 ماه و 17 روز سن دارد

سلاااااااااااااااااااااااااام عشقم نفس ی دونه ی مامان زهرابوس دیروز بردمت اتلیه ی عکسایی ازت انداختم ک نگووووووووو نمک خااااااااااااالی برات میزارمشووووووون خیلی خیلی ماهن مامانی ی چیز دیگه هم ک جدید یاد گرفتی از دیروز اینه دیگه ب جا دست کامل شصتتو میخوری مثل پستونک با ی ولعی میک میزنی و باش میخابی  فیلمشو برات گرفتم میزارم تو گالریت یکی دیگه هم جیع بنفش ک از دیروز میزنی

دوروزه بخاطر اینکه فقط ب ی طرف میخابی کنارسمت چپت متکا میزارم ک برگردی ب راست انقد جیغ میزنی و گریه میکنی با غلط کردم ور میدارم نمیدونم چکا رت کنم اخرم میترسم ی وری بمونیخندهقربون ی وریم برم من

اینم عکسا اتلیه ت بوس

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان مهنا
11 خرداد 93 1:16
ماشالله چقدر ناز شده دخملمون عكساشم خيلي خوب شدن
مامان مهدی کوچولو
29 مهر 93 16:17
سلام ماشااله به دخمل نازتون عکساش عالی شدن ممنون میشم بیاید تو وبلاگ پسرم بگید کدوم اتلیه بردید بازم ممنون