جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

اولین ویزیت

1392/10/18 16:19
87 بازدید
اشتراک گذاری

ام لبخند زیبای خـــــــــــــــــــــــــــــــدا ...  niniweblog.com

عزیزکم نمیدونی چقدر برای لحظه در آغوش کشیدنت چشم انتظارم niniweblog.com

انشاالله که همه نی نی هایی که تو دل ماماناشون هستن صحیح و سالم بیان بغل مامان و باباشون ، شما هم همینطور niniweblog.com

 

القصه niniweblog.com

دیروز (1392/5/9) برای اولین ویزیت بارداری رفتم پیش دکترم  و بهم اظمینان کامل داد و وزنم کرد و گفت 40 روزه ک شما تو دل منی قربونت برم و سونوگرافی و از مایش برام نوشت نفسی....منو وزدن کرد 49/5بودم حالا اندام الانمو ببین و اخر بارداری مم ببین چ بروز من اورزدی....بعد از دکتر همه ی خرفا دکتر و ب بابایی گفتم و حسابی قربون صدقت رف منم اصلا حسودیم نششدااز همون روزم ویارم شرو شد ب شب الرزی داشتم غروب ک میشد تا صب ک طلوع میکرد تهوع داشته البته ی مدت بعد دیگه شب و روز نداشت همش حالم بد بود ولی خو ب ب لطف سیرابی های مامان فضه بیتر شدم هر روز ظهر بعد اتلیه نهار هر چی بود منه بد بخت باس سیرابی میخوردم سیرابی ب دنیا نیای صلوات

5/21اولین سونوگرافی رو رفتم اوووووووووووووووخ قلبت تشکیل شده بود انقد وقتی صداشو شنیدم قربونت رفتم ک خدا میدونه اونموقع دیگه قشنگ باورم شد بودنتو دور سرت بگردم با صدای قلبت از مامان دلبری کردیماچطبق این سو.نوگرافی 7 هفته و5 روز بود ک اومده بودی تو دل مامان و قدتم ی سانت ونیم بود اوووووووووووووووووووووووووووخ ک برم قد وبالاتو مامانی بابات  خودشو داره میکشه واست زودی بیا تا تلف نشده ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)