جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

ی دونه م بیشتر بیدار میمونه و پوست مامانشو کنده =((

1393/1/27 15:14
94 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام همه کسم خوب ک هستی عزیز کرده فقط داری مامانو اذیت میکنی شبا چند شبه تاصب بیداری  و نمیزاری مامانت بخابه ی وقتایی دیگه از خواب دماغم میخوره زمین ولی نمیتونیم با بابای ی بخابیم البته گریه نمیکنیا منتها من اصن دیه خواب بم حروم شده روزم ک میخابی من تا یکم کارارو بکنم و لباستو بشورم باز بیدار میشی و گشنه شدی خلاصه ک مامانی و داغون خودت کردی الانم ک دارم مینویسم ی لحطه خوابیدی و من بجای خواب فداکاری کردم و برات خاطراتتو ثبت میکنم بنطرت من کی باید بخابم دختر ی عشق مامان؟ولی انقد شیرینی ک اصن جا برا اعتراض کردن نطزاشتی قربونت بشم منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن بزا عکس الانتو بزارم برات چجور خوابیدی ببینالهی مامانت فداااااااااااااات شههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههماچ

پسندها (1)

نظرات (0)