جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

و اکنون اولین کادوی بابایی برا دخملششششششششششششش...

1392/11/7 17:26
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی ماچ

امیدوارم جات خوب باشه اذیت نباشیلبخند

خداروشکرمامانی هم حالش بهترهاسترس

بابایی هم جویای حال جوجو شه سوال

هروقت میخادحالتو بپرسه دستشومیزاره رودل مامانی

کلی باهات حرف میزنهبامن حرف نزن

امروز بابایی زود از سر کار اومد و دو تایی رفتیم  البته سه تایی  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیبیرون ب طور ناخوداگاه کشیده شدیم سمت طلافروشی  قربونت برم از وقتی تو اومدی دیگه خودمون و یادمون رفته یا تو لباس فروشی ایم یا عروسک و اسباب بازی خلاصه همش ب چیزایی ک ب تو مربوطه نگاه میکنیم و یسره قربون صدقت میریم  دیروز تو طلافروشی بابایی خودش با سلیقه ی خودش برات ی پلاک  گوی و زنجیرش و ی پلاک وان الیکاد خرید بر دخترش ک چشم نخوره یهووی نمیدونی چ با ذوق برات خرید میکرد قربونش برمو خیلی خوشگلن 

 

 

 

 

 

تا خونه صد بار بازش کردم  شماجوجوی مامانو توش تصور میکنمsmiley

وای خدای من جوجوی من اینهارو گردنش کنه و بیادبغل من وباباییsmiley

واسه رسیدن اون روز لحظه شماری میکنمی عروسک خوشملم برات خرید ک تونم ب سلیقه خودش بود الهی قربون جفتتون بششششششششم مننننننننننن بخاطر هر دوتون از خدا ممنونم

خدایا بخاطر همه ی این لحظه های قشنگ ازت ممنونم  ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)