جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

بهارم 2 کبلو شده همگی بگید ماشالا....

1392/11/4 14:49
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام عخشم جونم نفسم عمرم تویی همه کسم وای ک چ خوشحالم تورو دارم ای جووووووووووووونمhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

خوبی در دونه ؟اوووووووووووووخ ک نمیدونی از دیروز ک رفتم سونو گرافی چ حالیم اصن ی وضی حال دادی بممممممممهمونطور ک گفته بودم دیروز  منو بابا یی اومدیم ب دیدنتت اخ اخ نمیدونی چ وروجکی شده بودی ی جا واینمیسادی قل میخوردی اینور و اونور کم کونده بود دکتر جفتمونو شوت کنه بیرونالبته من ک ندیدم ولی باباییت حسابی از دیدنت ذوق کرده بوددددددددددددا...

خلاصه جونم برات مادرتا گفت ک وزنت شده دوکیلو منو بابایی نیشمون تا بغل گوشمون باز شداااااااا این شکلیاخه از قبلش ما حدس میزدیم من میگفتم حدود یک و کیلو نیم بابا میگفت 1و هشتصد ب بالا ک حرف بابا شد ماشالا اندازه بودی ب مامانی و خاله اعظم ک گفتیم گفتن ب هیچ کی نگو دخملون چشم میخوره ...حالا عکساشو برات میزارم قربونت برم http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها اقا دکتر گفت ک همه جوره بچم اوکیه  عینهو مامانش  بعدش تا خونه تو ماشین با بابایی قربون صدقت رفتیم و خوشالی کردیمتوراهم برات ی پیانو و ی کیف خوشگل خریدیم البته ب سفارش مامانی ...

قربوووووووووووونت برم ک انقده بزرگ شدی مامانیراستی دکتر گف ک احتمالا تو سونو های قبلی اشتباه شده و تو ی هفته زودتر ب دنیا میای هورااااااااااااااااااااااااااااا منو و بابایی ی حالی کردیم ک نگووووووووووو

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

                                                                http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤خونه نمدی❤
5 بهمن 92 1:07
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir با تشکر خونه نمدی
مامان ثمین زهرا
6 بهمن 92 21:52
سلام.ثمین زهرای ما هم دقیقا هم سن بهار خانوم هستش.یعنی فک کنم همه شرایطمون مث همه.انشالله هر دو خانوم گل زود زود صحیح و سالم بیان پیش مون
مامان زهرا و بابا مهدی
پاسخ
ایشالاااااااااااااااااااااااااااااا ما ک داریم دیگه تلف میشم انقد انتطار کشیدیم الهی خدا ب هردومون دو تا نی نی خوشجل موجل و سالم و مامانی بده
نارین
7 بهمن 92 2:07
سلام دوست عزیز وب جالبی دارین خوشحال میشم به فروشگاه لباس مام سر بزنین