جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

عروسک من دو ماهگیت مبارکککککککک

1393/2/25 22:58
110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک خوشگل من الهی مامان دورت بگرده عزیز کردم ک الان انقد بی حال شدی و خوابیدی اخه تب کردی دوردونه م امروز واکسن دو ماهگیتو زدی عشقم خیلی درد داشت انگار اخه با وجود همه مظلومیتت بازم ی عالمه گریه کردی و اشک از چشات اومد برا اولین بار الهی هر چی درد داری بریزه تو تن مامانت و تو سالم باشی گل دخترم فدات بشم ک دو ماهه شدی برا مراقبت سومت 5کیلو450گرم شده بودی عشقم قدت 58 و دور سرت 39 هر روز داری ماه تر میشی عزیزم  خیلی دووووووووست دارم ....

دیشب برا اولین بار رفتی حرم مامانی  امشبم قرار بود بریم جمکران ک بخاطز تب کردنت کنسل شد عکسم از ت گرفتم برات میزارم مامانی زیارتت قبول زایر کوچولو....

راستی برا روز پدر م مامان ترافیک نداشتم بیام برات بنویسم بابایی فاطمه اولین سال پدریییییییییییت و از طرف فاطمه و خودم تبریک میگم همسری مهربووووووووووووووووووووووووووووووونم دوست داریم ی دنیاااااااااااااااا....

و اما پیشرفت هایی خانم گل مامان عزیزم تو این یهته حسابی یاد گرفتی حرف میزنی البته ب زبون خودت از سایلنت دراومدی و قبلا تشخیص نمیدادی چجوری دستتو بخوری سه روزه ک قشنگ یاد گرفتی و شبا ک گشنه میشی من از مچ و موچ خوردن دستت بیدار میشم قربون صدات بشمممممم مامان انقد تو ماهی در دونم

دووووووووووووووووووووووووست دارم دخترم ببخشید یکم خلاصه و دیر اومدم سراغت خلاصه نوشتن بخاطر بی حالی الانته میخام برم بالاسرت بشینم تبت بالا نره دیر اومدنم بخاطر تموم شدن ترافیک بود قول میدم بیشتر برات بنویسه مامانی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس از صورت داغت

راستییییییییییی مامانی عم مرضیه هم باردار شده و میخاد ی همبازی برات بیاره الهی قربون جفتتون ک میخاید مارو ذله کنید با شیطونی هاتون دورتون بگردم من

من برم مامانتی دفعه بعد بیام برات عکسا جدیدتو میزارم بوسمحبت

اولین زیارت حاج خانوم

اینم حاج خانوم و روسری

حاج خانوم تو متد دیگه

اینم خواب ناگهانی خانوم موشه هنگام بازی

پسندها (4)

نظرات (0)