جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

دخملم چهل روزه شد بگو باریکلا....

1393/2/3 14:05
129 بازدید
اشتراک گذاری

ای مامان فدات ک شه داری بزرگ میشی فداییی داری مامان بااین همه دلبریات ک تازه داری شیرین ترم میشی چهل روگیت مباااااااااااااااااااااااارک دخترم دور سرت بگردم ک الان داری حسابی خودتو میکشی ک از خواب پاشی اخه وقت شیرته مامان اخ اخ انقد جدیدا خوشگل شیر میخوریمنم ک عاشق شیر دادن نمیدونی چ لذتی میبرم وبیشتر از همه موقعی ک شیرو پس میدی لباسامون و کثیف میکنی میخام لهت کنم روزی سه دس تو لباس کثیف میکنی ٦ دست من قهقههنمیدونم چرا این چند وقته ک انقد مهیب بالا میاریجرات ندارم بدمت دس کسی همه ازت میترسن ولی با این حال بازم سرت دعواس دورت بگردم کلا ک چرکی مث  باباییت یا شیر پس میدی یا نم پس میدی بابایی هر چی در میاره باید برا تو پوشک بخره اخ ک چقد برام  عیزی صبحا ک ا خواب پا میشی انقد سرحالی و ی عالمه برام میخندی انقد ازت فیلم گکرفتم ک ببینی بعدها از الان برعکس ک میزارمت میخوای سینه خی بری شیطون خانوم اخخخخخخخخخخخخخخ ک انقد حرکتاتو کرات شرینه ک نگوووووو اوقتی مامانی میبرتت حمام چشماتو وا میکنی اصلا گربیه هم نمیکنی تا اخرش  از حمام کردنت فیلم گرفتم انقد نمکه ک نکو امروزم قراره ببرمت مامانی حمامت کنه  عزیز کردممم دیگه ا ز چی برات بگم  هر چی از نمک کارات بگم کم گفتم الانم ک بیدار شدی و مامانی اینا بردنت بالا ک من رحت دارم برات مینوسم ولی تا میبرنت دلم برات تنگ شده بزا برم بیارمتخندهقلب

اینم عکس امروزت ینی چهل روزگیت نفسی ایشالا صد ساله شی

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهنا
3 اردیبهشت 93 23:27
سلام خانومي مبارك باشه