جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

24اسفند ایشالا دخترم میاد تو بغلم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1392/12/19 12:15
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم چطوری عروسک مامانقلب الهی مامان قربونت بشمممممممممممممممممممم ک تکونات انقد زیاد شده و محکم وقوی عزیزکردهم

همونطور ک گفته بودم دکتر گفته بود شنبه ١٧ اسفند برم برا نوبت دکتر فدا مدا رفتم ااول دکتر بیهوشی  اونجا گفت مشکلی نیس بی هوشم میکنن واقعا خوشحال شذماااااااااااااا اخه مامان از سر کردن میترسم بعدش رفتم پیش دکتر عبد خدا گفت ی سونو دیگه بده ببینیم وزن جقله مامان چنده اخه هنوز وقت داری  منوبابایی هم ک عاشق سونو یک ذوقی کردیم  و رفتیم دیروز رفتم سونو گرافی یعنی ١٨ اسفند وزن دختر خوشگلم ٣٢٣٠ گرم بود یکم غصه م شد اخه اوایل بهتر رشد میکردی مامان یکم خودمو سرزنش کردم ک شاید من کم کاری کردم و خوراکم دقت نداشتمناراحت ولی دیگه قول بابا با غصه خوردن حل نمیشه ک رفتیم باز دکتر عبد خدا گفت هنوز ٣٧ هفته و ٥ روزه ته تا شنبه صبر کن هم وزن بیشتر شه هم ٣٨ هفته ت کامل شه مام گفتنی چشم برام برا روز ٢٤ اسفند نوبت زد  اخخخخخخخخخخخخخخ فداتشم بیا ک مامای و بابایی برا دیدنت روز شماری میکننقلب واییییییییییییییییییییی خدا داریم میمریم از ذوق منو بابایی هفته دیگه اینموقع دخملمون میاد تو بغلمووووووووووووووون الهی من فدات شم ینی چ شکلی هستی  شبیه کی کاش دل مامانا شیشه ای بود میدید ن نی نی شاونو خیلی ندیده دلم برات تنگ شده مامان بیای چجوری میخای دلبری کنی تو ی دونم Download Babies 4امروز وسایل بیمارستانو تو ساکت گداشتم ی سری هم ک لارزم بود برا خونه مامانی گداشتم ببیرم نمیدونی چ ذوق و استرسی دارم مامان یکمم این اخری دردام زیاد شده پا درد و کمر درد و دل درد اصن ی وضی بهم قاطی شدم نمیفهمم چمه فقط میدونم بخاطر دخملم همه چیو دارم تحمل میکنم ایشالا سالم بیای و همه خستگی و دردا مامانی رو با ی خنده ت ببری عزیز کرده م ...

بوس بوس  عخشششششششمI love you ScrapsI love you Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهنا
19 اسفند 92 19:01
اي جانم پس به زودي ني ني خوشگلت رو بغل مي كني يادتون باشه اون لحظه براي منم دعا كني
مامان ثمین زهرا
26 اسفند 92 2:26
سلااااااام عزیزم.خوبی.وای ایشالله هستی جون به زودی و به سلامتی بیاد بغلتون.راستی ثمین زهرای منم دنیا اومد.
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
13 فروردین 93 14:47
صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید: http://shop.ninimart.ir/index.php?productID=32 یک خرید مطمئن یک هزینه کم و اقتصادی ضامن سلامت و شادی شما در طی سالیان
مامان ثمین زهرا
16 فروردین 93 18:37
سلام چی شد پس کجایی خانومی. دخترمن که حسابی وقتمو پر کرده دختر شما چطور
مامان زهرا و بابا مهدی
پاسخ
سلام اجی هسم منتها خیلی مهمون داری و اینا داشتیم نشد زیاد بیام اره وقت ک دیه با وجود بچه معنا نداره ببوس دخمل خوشگلتو