جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

نذرهایی ک برا سالم بودنت کرده مامانی....

1392/10/22 19:32
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکمخویی ؟ خ.شی؟

این مطلبم اختصاص دام برا نذرهایی ک تو این دوران برا سالم بودنت کردم تا هم یاد من بمونه هم دخم بفهمه ک چقد برا مامان و باباش عزیزه

تو محرم میرفتیم هیت ی دخی اونجا بود اسمش نیلوفر بود انقد ناز بوووووووووووود ک هرچی بگم کمه چشما ابی مو بور منم ک عااااااااشق بچه بو اونجا نذر کردم ک اگه تو سالم باشی وشبیه اون ده روز او.ل محرم و روضه بگیرم ی شبم برای سال دیگه ک تو هفت هشت ماهته لباس حضرت رقیه تنت کنم و شیر ببریم همون هیت شب علی اصغر پخش کنیم ده روز اول محرمم منو تو بابایی مشکی بپوشیم 

ی سفره حضرت رقیه با اش زین العابدین ام ندر دارم ی کیسه اردم برای سمنو سال بعد دایی محمد تا در ادامه اگه چیزی ندر کردم برات یادداشت میکنم خوشگلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)