جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

سوغاتی بهارم رسییییییییییییید....

1392/10/22 19:01
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس نفس مامان خوبی دورت بگردم بوسمامان ک حسابی سرما خوردم همش سرفه میکنم فک کنم تو هم از دست من اسایش نداری اخموقربونت برم ک انقد خوشگل با تکون خوردنات از من و بابایی دلبری میکنی در دونه م خوش

دیشب دایی محسن سوغاتی اتو برات اورد و بم داد خیلی خوشگلن نفسم عکسشو برات میزارم سه زیر دکمه دار اعلا جنس خوب لا ی جوراب نمکدون برات اوردن خعلی ماهه برا مامانی هم ی کفش و برا بابایی هم اسپری و ژل اورده دسش درد نکنه مگه نه خنده

دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم دخملوی مامان تا بعدبوسزبانلبخندراستی قراره عمو ابولفضل برا خونه خبر بده دعا کن خبر خوب بده و از اینجا بریم و بتونم ی اتاق خوشگل برا عزیز م بچینم باشه مامان؟؟بووووووووووووووووووووووووووووووووس دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)